۵ مورد از قدیمی ترین کافه ها در جهان

در این مقاله از کافه خور به ۵ مورد از قدیمیترین کافه ها در جهان میپردازیم که نوشیدنی های محبوب ما در این مکان ها سرو میشده است.

قهوه باعث ارتباط با خودمان، با یک دیگر و با جهان میشود;حتی در زمان های قدیم.در اینجا، ما به پنج مورد از قدیمی ترین کافه ها، برجسته ترین ها و مکان هایی که نوشیدنی های مورد علاقه ما به همین روش های امروزی سرو میشدند.برخی از این کافه ها صد ها سال قدمت دارند.به نظر شما ۱۰۰ سال آینده در مورد قهوه چه میگویند؟

کافه پروکوپ پاریس

۱- کافه پروکوپ- پاریس- ۱۶۸۶:

قدیمی ترین کافه پاریس و بدون شک یکی از قدیمی ترین کافه های جهان. به میزبانی انقلابیون و روشنفکرانی چون ولتر ، روسو ، توماس جفرسون و بنجامین فرانکلین مشهور است.

کافه فلورین-ونیز

۲- کافه فلورین – ونیز – ۱۷۲۰:

تنها کافه ای که در آن زمان به زنان اجازه ورود میداد. ممکن است به همین دلیل باشد که مشتریان مشهوری مانند لرد بایرون ، پروست و دیکنز را به خود جلب کرده باشد.

۳- کافه گرکو- رم- ۱۷۶۰:

قدیمی ترین و به گفته برخی دیگر زیبا ترین کافه در رم. به دلیل میزبانی از کیتس ، شلی ، لرد بایرون (در حد رفت و آمد) ، گوته ، واگنر ، لیزست و مندلسون ، و افراد مشهور دیگر.

۴- کافه سنترال- وین- ۱۸۷۶:

یکی از قدیمیترین کافه در جهان، کافه سنترال میباشد. این کافه که یک بنای تاریخی محبوب در تاریخ فرهنگی وین است ، برای روشنفکران برجسته از جمله فروید ، لنین و تروتسکی خدمت می کرد.

۵- کافه رجیو – نیویورک- ۱۹۲۷:

این قهوه خانه کوچک گرینویچ ویلاج اولین دستگاه اسپرسو در ایالات متحده داشته است و همچنان از معرفی آمریکا به کاپوچینو افتخار می کند.

به اینستاگرام ما سر بزنید.

به اشتراک بگذارید

ارسال درخواست معرفی کافه