بازی گروهی جذاب مافیا در گیلان کجا برگزار میشود؟

در این بخش از وبسایت کافه خور،میخوایم بپردازیم به ایونت های جذاب شب مافیا و سناریو های دیگه بازی گروهی مافیا در گیلان.

مدتی هست که بازی مافیا در ایران و البته در گیلان، طرفدار های بسیار خوبی پیدا کرده.بازی جذابی که تقابل بین دو گروه آگاه و نا آگاه رو نشون میده.قبل از اینکه به این بپردازیم که چه مکان هایی داخل گیلان بازی مافیا و یا سناریو های دیگه بازی مافیا مثل شب مافیا،روسی،کلاسیک و … رو برگزار میکنن میریم یه توضیح کلی راجع به این بازی داشته باشیم.

کلیت بازی مافیا چیست؟

بازی مافیا در گیلان تقابل بین دو گروه نا آگاه و آگاه هست. به این معنی که تیم مافیا که گروه آگاه بازی هستن هم تیمی های خودشون رو میشناسن.گروه نا آگاه یا شهروند باید سعی کنن که تیم مافیا رو با حرف پیدا کنن.

فرق بین سناریو های مختلف بازی مافیا در گیلان چیست؟

کلیت بازی همونطوری که توضیح داده شد در سناریو های مختلف مافیا ، تغییری نمیکنه.

یکسری تغییرات داخل سناریو های مختلف وجود داره برای مثال شب مافیا در بازی های مجموعه دورهمی به این صورت هست که تمام بازیکنان داخل بازی دارای نقش هستن پس چیزی به نام شهروند ساده یا مافیا ساده نداریم.اطلاق به نقش یا ادعای نقش در اکثر سناریو های شب مافیا ممنوع هست.این سناریو بازی شب مافیا در گیلان طرفداری های زیادی داره.

اینستاگرام ما را دنبال کنید.

سناریو های دیگه بازی مافیا در گیلان هم اجرا میشن که خود راوی به شما سناریو رو توضیح خواهند داد.

حالا فرض کنید داخل بازی مافیا نشستین…

فاز روز در بازی مافیا در گیلان

زمانی که راوی اعلام میکنه روز میشه ، بازیکنان داخل بازی چشم هاشون باز هست.سر صحبت شروع میکنه به حرف زدن و به ترتیب همه حرف میزنن.شهروند های بازی باید سعی کنن حرف های مشکوک رو شناسایی کنن و در نوبت حرف زدن خودشون به اون اشخاص هدف یا تارگت بزنن.در پایان فاز روز ، از تک تک افراد رای گیری میشه و افراد وارد دادگاه میشن و در رای گیری دوم نهایتا از بازی حذف میشن.

فاز شب در بازی مافیا  در گیلان

در فاز شب بازی مافیا در گیلان بازیکنان با اعلام شب میشه از زبان راوی چشم هاشون رو میبندن.سپس راوی بازی تیم مافیا رو با هم دیگه بیدار میکنه برای سناریو چیدن و استفاده از نقش هاشون.هر کدوم از بازیکنان تیم مافیا یکسری نقش دارن که باید ازشون استفاده کنن. برای مثال گادفادر تصمیم نهایی شات گروهی مافیا رو داره و یکنفر رو از بازی خارج میکنه.

بعد از تیم مافیا ،با صدا زدن نقش های شهروندی،نقش ها جداگانه بیدار میشن و از قابلیت های نقش هاشون استفاده میکنن.

بازی مافیا در گیلان کجا برگزار میشود؟

برای اطلاع از سناریو بازی میتوانید از راوی بازی در مورد سناریو سوال کنید.

نقش های بازی شب مافیا و مافیا و سناریو های دیگر در گیلان فرق دارد.برای آموزش بازی مافیا به صفحه آموزش مافیا مراجع کنید.

ایونت هایی که در دوران کرونا بازی مافیا را اجرا میکنند میتوانند با معرفی ایونت خود به کافه خور آن را به همشهریان خود معرفی کنند.

به اشتراک بگذارید

ارسال درخواست معرفی کافه