ایونت بازی های مافیا در اهواز کجا برگزار میشود؟- کافه خور

ایونت مافیا در اهواز: این بازی یه بازی گروهیه که در قشر های متفاوت درکشورمون طرفدار های خودش رو پیدا کرده.مهم نیست تو جمع خانواده باشین یا تو جمع دوستان،این بازی همیشه و هرجا میتونه همه رو سرگرم کنه. بازی مافیا در کافه ها و یا اتاق های اختصاصی بازی مافیا ممکنه برگزار بشه و شما میتونید با تماس با برگزارکننده های این ایونت ها، در این بازی های مهیج شرکت کنید.

نقش شهروند ساده در شبکه سلامت

کلیت بازی مافیا در اهواز:

بازی مافیا یک بازی گروهیه که به دو یا سه گروه تقسیم میشوند.

گروه اول بازیکنان شهروندی هستند که تعداد اون ها بیشتر از گروه های دیگست.گروه شهروندی تیم مافیا رو نمیشناسن و باید در فاز روز با حرف زدن بازیکن ها مافیا ها رو پیدا کنن.

گروه دوم گروه مافیاست که هم تیمی های خودش رو میشناسه.تو فاز روز با گول زدن تیم شهروند باید شک ها و اتهام ها رو از رو خودشون بردارن.

گروه سوم نقش های مستقل هستند که برای پیروزی خودشون میجنگن و معمولا یک نفره بازی رو میبرن.

این توضیحات خیلی کلی برای درک بازی مافیا بود.بازی مافیا در سناریو های متفاوتی در کافه مافیا های شهر اهواز برگزار میشود.اگر شما یکی از ایونت های مافیا رو در شهر اهواز دارید میتونین برای معرفی این ایونت اینجا کلیک کنید.

بازی مافیا در شهر اهواز ممکنه در سناریو های متفاوتی مثل شب مافیا، یا سناریو شبکه سلامت برگزار بشه که آموزش ها به همراه معرفی نقش ها رو میتونین در وبسایت کافه خور مشاهده کنید.

وبسایت کافه خور قصد داره ایونت های مافیای شهر اهواز رو در وبسایت خودش قرار بده. اگر در کافه یا مکان های دیگه ای در این شهر بازی رو اجرا میکنید،به صفحه فرم درخواست تبلیغات مراجعه کنید.

اینستاگرام ما رو فالو کنید…

تاریخچه:

این بازی در یکی از دانشگاه های دولتی بوستون ارائه شد.یک بازی برای شناخت بهتر ریشه روانشناسی.پس از مدتی از خوابگاه های دانشگاه بوستون به اروپا و آمریکا نیز سفر کرد و به این صورت این بازی جهانی شد.این بازی از نقاط مختلفی در ایران توسعه داده میشود.یکی از این تیم ها، تیم دورهمی است که بازی های شب مافیا رو توسعه میدهد.

طبق بررسی های وبسایت کافه خور،بهترین رده سنی برای بازی مافیا بالای سیزده سال است.

چگونگی بازی مافیا بستگی به سناریو های این بازی دارد.

وبسایت کافه خور ، آموزش بازی مافیا را پوشش میدهد.

به اشتراک بگذارید

ارسال درخواست معرفی کافه