ایونت مافیا چیست و کجا برگزار میشود؟-توضیحات کامل در مورد بازی مافیا

در این مقاله میخوایم بپردازیم به ایونت مافیا، که در سراسر ایران طرفدارای زیادی داره.این روزا کافه ها ، کلاب ها و … دارن ایونت های بازی مافیا رو اجرا میکنن که ما هم در وبسایت کافه خور اون ها رو معرفی میکنیم.بریم سراغ سر فصل های این مقاله:

۱-ایونت و بازی مافیا چیست؟

۲-تاریخچه این بازی چیه؟

۳-بازی و ایونت مافیا کجا برگزار میشود؟

ایونت و بازی مافیا چیست؟

کلمه ایونت به معنای رویداد هست و رویداد مافیا به معنی اجرا شدن این بازیست.

کلیت این بازی به این صورت هست که بازی شامل سه گروه هست:گروه شهروند یا اکثریت ناآگاه،گروه مافیا یا اقلیت آگاه و یک گروه مستقل.

در این بازی هر بازیکن نسبت به نقش خود بازی خواهد کرد و وظیفه خود را در تیم خود انجام میدهد. بازی شامل فاز شب و فاز روزه.

فاز شب:

در این فاز از بازی مافیا ، در حالی که تمام شهروندان خواب هستند ،تیم مافیا از خواب بیدار میشود و یکدیگر را میشناسند.هر بازیکن در تیم مافیا توانایی های خود را دارند و از آن ها استفاده میکنند.برای مشاهده نقش ها و توانایی ها اینجا کلیک کنید.

پس از تیم مافیا، شهروندان نقش دار در بازی تک به تک بیدار میشوند و از توانایی های خود استفاده میکنند.(شهروندان یکدیگر را نمیشناسند به غیر از برخی از نقش ها)

اینستاگرام ما را دنبال کنید.

فاز روز:

تو این فاز ،شهروندا باید طبق استدلال مافیا ها رو شناسایی کنن و با رای گیری خارج کنن.تیم مافیا که هم تیمی های خودش رو میشناسه هم میبایست شهروندا رو گیج کنن و شهروند از بازی خارج کنن.

شرط برد تیم شهروند در ایونت یا بازی مافیا:

تمام تیم مافیا و مستقل باید از بازی خارج بشن.

شرط برد مافیا:

تعداد مافیا با شهروند برابر یا مافیا بیشتر باشد.

شرط برد مستقل در بازی مافیا:

نسبت به نقش های مستقلی متفاوت است.

تاریخچه بازی مافیا:

این بازی توسط شخصی به نام دیمیتری دیویدوف ساخته شده.این بازی در سال ۱۹۸۶ در دانشگاه روانشناسی دولتی موسکو بازی شده است.سپس در دیگر قسمت های دانشگاه مانند:خوابگاه ها ،کافه تریا ها و … پخش شده است.پس از آن در دیگر مدارس و دانشگاه های شوروی معروف شد و به اروپا و آمریکا رسید.

ایونت مافیا کجا برگزار میشود؟

بازی های ایونت مافیا در شهر های مختلف ایران برگزار میشود که برای اطلاع از آن ها میتوانید در قسمت ایونت ها ، بازی مافیا ، شهر خود را انتخاب کنید و یا ایونت خود را از طریق این صفحه معرفی کنید.

بازی مافیا

برای تبلیغات ایونت مافیا خود در این صفحه اینجا کلیک کنید.

به اشتراک بگذارید

ارسال درخواست معرفی کافه