بازی های گروهی در شیراز

مکان های متعددی در شیراز بازی های گروهی جذابی را اجرا میکنند.ما در این مقاله به انواع بازی های گروهی در شیراز میپردازیم.اگر شما از جمله کسانی هستید که به دنبال شناساندن کسب و کار خود در این زمینه هستید ، میتوانید در وبسایت کافه خور ، در صفحه تماس با ما ، با ما در تماس باشید یا با شماره ۰۹۳۹۰۰۳۹۰۴۶ در تماس باشید .

۱-بازی جذاب و گروهی مافیا در شیراز:

بازی گروهی مافیا در شیراز

اگر تا به حال بازی مافیا را تجربه نکرده اید ، حتما به شما توصیه میشود که به محل های برگزاری این بازی گروهی سری بزنید.این بازی در شیراز نیز برگزار میشود که برای مشاهده یا معرفی این مکان ها به این صفحه مراجعه کنید.

کلیت بازی مافیا چیست؟

این بازی به دو گروه مافیا و شهروند تقسیم میشوند . گروه شهروند که گروه عمدتا ناآگاه بازی هستند و نقش دیگر بازیکنان را نمیدانند.
گروه مافیا ، گروه عمدتا آگاه بازی هستند که هم تیمی های خودشان را میشناسند .
هر بازیکن در فاز شب از کاربرد نقشش استفاده میکند.گروه شهروند بایستی در فاز روز مافیا را شناسایی کند .

بازی گروهی مافیا در شیراز کجا برگزار میشود؟

برای اطلاع از مکان و زمان برگزاری بازی مافیا در شیراز به این لینک مراجعه کنید یا با شماره ۰۹۳۹۰۰۳۹۰۴۶ تماس بگیرید

محدودیت نفرات در بازی مافیا چند نفر است؟

تعداد نفرات این بازی بسته به نوع اجرایی بازی فرق دارد اما معمولا محدودیتی ندارد.

محدودیت سن این بازی چقدر است؟

این بازی محدودیت سن ندارد و بازیکن باید با حرف زدن از بازی لذت ببرد.

با اینستاگرام ما همراه باشید.

۲ – بازی های گروهی برد گیم

بازی گروهی برد گیم در شیراز

بازی های گروهی برد گیم ، بازی های عمدتا فکری هستند که در شیراز اجرا میشوند . اگر دارای کسب و کاری هستید که در آن برد گیم اجرا میشود ، میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

بازی بردگیم چیست؟

بردگیم ( بازی رومیزی ) شامل مهره‌ها، کارت‌ها یا ژتون‌ هایی می‌ شود که طبق قوانین از پیش تعیین شده، بر روی همان برد که از پیش طراحی شده است، چیده یا جا به جا می‌شوند . این بازی ‌ها جمعی بوده و معمولا قابلیت بازی برای ۲ تا ۷ نفر و گاها هم بیشتر هستند. بعضی از این بازی ‌ها استراتژیک ، بعضی دیگر بر پایه ‌ی شانس و بعضی نیازمند دو اِلِمان شانس و مهارت هستند. معمولا برای بازی‌های رومیزی هدف مشخصی تعریف می‌شود که بازیکنان سعی دارند به آن هدف برسند. هدف اصلی بسیاری از بازی‌های مدرن، شکست دادن مخالفان، حفظ موقعیت و جمع آوری امتیاز است.

بازی های گروهی بردگیم در شیراز به ۱۰ دسته تقسیم میشوند:

دسته اول – بازی های استراتژیک:

این بازی‌ها عمدتا داستانی برای معرفی ندارند. اما قوانین مشخصی دارند، مانند بازی‌های شطرنج،go و blocus. این بازی‌ها به بازی‌های استراتژی مطلق معروفند و طرفداران زیاد و مخصوص به خود را دارند.

دسته دوم-

دسته‌ دوم- بازی‌های استنباطی یا معمایی

این بازی ها نیاز به تجزیه و تحلیل دارند. امکان دارد در این دسته از بازی‌های رومیزی، معمای قتلی را کشف کنید. شاید هم قرار باشد آینده ی خاندان خود را پیش بینی کنید! بازی‌هایی مثل dead end drive در این دسته جای می‌گیرند.

دسته‌ سوم- بازی‌های آموزشی

در این دسته از بازی گروهی ، یادگیری برای شما جذاب میشود. مخاطب بسیاری از بازی‌های آموزشی کودکان هستند. بازی‌هایی مثل Azul و Kingdomino از این دسته هستند.

دسته‌ چهارم- بازی‌های تعاملی

اگر از جمله افراده مبارزه طلب هستید ، این دسته از بازی‌ها انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. در این بازی‌ها شما تیمی تشکیل می‌دهید و مقابل خود بردگیم یا مقابل دوستانتان بازی می‌کنید. تعداد زیادی از بازی‌های رومیزی را می‌توان در این ژانر قرار داد. بازی‌هایی مانند pandemic legacy &dead of winter & forbidden island & betrayal

دسته‌ پنجم- بازی‌های آلمانی یا اروپایی

این دسته از بازی‌های گروهی در شیراز بعد از جنگ جهانی دوم در آلمان به وجود آمد تا دلیلی برای دور هم جمع شدن خانواده ها بعد از بحبوحه ی جنگ باشد. یادگیری این بازی ها کار دشواری نیست و عنصر شانس در بازی مهم است. بازی‌هایی مثل Catan و Ticket To Ride از این ژانر هستند.

دسته‌ی ششم- بازی‌های جاسوسی

این نوع بازی از پرطرفدار ترین دسته از بازی ها هستند. نقش‌های مختلفی در این نوع بازی‌ها موجود است و نقش هر دسته مخفی می‌ماند. اگر به بازی‌های مافیایی علاقه مند هستید، این ژانر انتخاب مناسبی برای شماست! بازی‌هایی مثل The Resistance و One Night Ultimate Werewolf و کودتا از این نوع هستند.

دسته‌ هفتم- بازی‌های مخصوص مهمانی و دورهمی

این دسته از بردگیم‌ها به صورت گروهی و با افراد زیاد بازی می‌شوند. هیچ داستانی ندارند. برای برنده شدن کافی است تا قوانین را بدانید و اندکی دقت به خرج دهید. این ژانر بازی، انتخابی عالی برای مهمانی های شماست. بازی‌هایی مثل جنگا (jenga )، تابو و تیزبین در این دسته جای دارند.

دسته‌ هشتم- بازی‌های نقش آفرینی

در این نوع بازی، بازیکن اختیار عمل دارد. تصمیمات و انتخاب‌‌های بازیکنان، مسیر و نتیجه‌ی بازی را رقم می‌زند. اگر در این نوع بازی‌ها شرکت کنید، باید یک شخصیت از بازی برای خود انتخاب کنید و بر اساس صفات شخصیتی خود، بازی را همانطور که می‌خواهید اجرا کنید. این ژانر مخاطبین خاص خودش را دارد. بازی‌هایی مثل دی اند دی (دانجنز اند دراگونز) یا بازی‌های تخیلی دیگر مانند جنگ ستارگان، جزو محبوب‌ترین‌های این دسته هستند.

دسته‌ نهم- بازی‌های اقتصادی!

این بازی ها جهت شبیه سازی اقتصادی از شرایط واقعی تولید می‌شوند. در این بازی ها امکان خرید و فروش دارایی‌های خود را خواهید داشت. مثلا در بازی مونوپولی بازیکن‌ها برای در دست گرفتن انحصاری خانه‌های خاص در زمین بازی  تلاش می‌کنند. جالیز و Stone Age و Agricola از دیگر بازی‌های این ژانر هستند.

دسته‌ دهم- بازی‌های جنگی

همانطور که از نام این بازی‌ها پیداست، جنگی رومیزی برای شما در راه است! برای این نوع بازی‌ها لازم است استراتژی خود را تعیین کنید. برای مثال بردگیم Game Of Thrones از بهترین های این ژانر است و شما در این بازی قرار است خاندان های مهم را کنترل یا با خود همراه کنید. اغلب بازی‌های این ژانر، به عنوان بازی‌های استراتژیک نیز شناخته می‌شوند.

۳- بازی گروهی اتاق فرار (Escape Room)

بازی گروهی اتاق فرار در شیراز

اسکیپ روم (Escape Room) یا اتاق های فرار بسیاری در شیراز اجرا میشوند . این بازی گروهی با طراحی اتاق ها و سناریو های حرفه ای ترتیب داده شده است.

اگر شما دارای محیط اسکیپ روم میباشید ، برای تبلیغات به صفحه درخواست تبلیغات مراجعه کنید یا به شماره ۰۹۳۹۰۰۳۹۰۴۶ تماس بگیرید.

بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار بسته به نوع سناریو فرق دارد.عمدتا در این بازی شما در اتاقی از پیش طراحی شده قرار میگیرید و باید راه خروج را پیدا کنید.

به اشتراک بگذارید

ارسال درخواست معرفی کافه