جشن تولد در کافه در شهر تهران را کجا بگیریم؟

کافه های مخصوص جشن تولد در تهران کجاست؟

تولد در کافه های شهر تهران:کافه ها مکان های گفت و گو و پاتوق کردن بسیاری از جوان های شهر تهران شده.امروزه کافه های متفاوتی رو در سطح شهر میبینیم که برای جشن تولد های شما در تهران نیز آماده خدمت هستن.اما هر کدوم از این کافه ها فضای خاص خودشون رو دارن و خدمات خاص خودشون رو ارائه میدن.بهترین ایده برای گرفتن جشن تولد در یک کافه خوب در شهر تهران چیه؟کدوم کافی شاپ ها رو برای این جشن انتخاب کنیم؟چطور دوستمون رو سوپرایز کنیم؟

بار ها شده که به یک کافه بریم و یک دفعه صدای آهنگ تولد پخش بشه.حتی تا وقتی که کیک تولد سر میز مشخص شده نرفته ،نمیتونید حدس بزنید که تولد کدوم میزه.سالن دار ها هم خدمات تولد خودشون رو به بهترین شکل به اون میز ارائه میدن.

چگونه یک کافی شاپ مناسب برای تولد در تهران پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن یک کافه مناسب جنت برگزاری تولد در تهران،باید به خدمات و شرایط مدیریت کافی شاپ توجه کنید.ما به شما توصیه میکنیم آخر همین مقاله با کافی شاپ توصیه شده از طرف ما در تماس باشید و یا اگر کافه دار هستین و میخواین در این صفحه تبلیغات انجام بدین ،اینجا کلیک کنید.

هرگز هماهنگی به مکان مشخص شده رو واسه دقیقه نود نزارید.قبل از اون با کافه مد نظر هماهنگ کنید تا مطمئن شوید که شرایط برگزاری تولد شما رو دارن.از فضای کافی شاپ مطمئن شوید و دقت کنید که با تصورات شما جور در میاد. حتما محل مناسب خودتون رو رزرو کنید تا کسی روی اون نشینه.

دیگه تو این دوره به راحتی میتونید کافه مد نظرتون رو برای تولد داخل تهران پیدا کنید.گشتن داخل فضای مجازی و یا وبسایت ها ، کار رو واستون خیلی ساده تر کردن.ما هم در این صفحه همین قصد رو داریم.

چطور بهترین تزیین رو برای تولد داخل کافه در تهران انجام بدیم؟

میرسیم به ایده هایی برای تزیین کردن فضای تولد.یکی از لذت بخش ترین و تاثیرگذار ترین کار ها برای این جشن،تزیین کردن فضای جشن تولد هست.سعی کنید قبل از گرفتن جشن تولد،وسایل مورد نیاز رو برای تزیین آماده کنید.

اگر ظرف های خاصی مد نظرتون هست که فکر میکنید کافه اون ها رو نداره،با مدیریت هماهنگ کنید و اون ها رو تهیه کنید.رنگ و تم جشن تولد رو نسبت به کافه تایین کنید.به رنگ بندی کیک،بادکنک،شمع ها و … رو مشخص کنید.

قبل از همه این ها مطمئن شوید که کافه مد نظرتون اجازه فعالیت هایی که میخواید بکنید رو میده.ممکنه یک کافه به شما اجازه استفاده از برف شادی یا فشفشه ها رو ندن.

قبل از تولد مطمئن شوید که وسایل تزیین رو به کافه میرسونید.

یک چک لیست تهیه کنید و کارهایی که باید انجام بدین رو داخل اون یاداشت کنید تا چیزی رو از قلم نندازید.

چند نوع ایده تزییین جشن تولد رو ببینیم

میتونید ایده های بیشتری از نرم افزار هایی مثل پینترست دریافت کنید.

ایده های تزیین جشن تولد در تهران:

ثبت لحظات رو فراموش نکنید

یکی از مهمترین بخش های جشن تولد شما در کافه های تهران،عکاسی است.اگر دوست دارید که عکس های خوب و به یاد ماندی رو داشته باشید،بهتون توصیه میکنم تا یک عکاس حرفه ای برای خود استخدام کنید.عکس ها سال ها بعد برای شما خواهند ماند و شما با دیدن اون ها ،خاطرات رو به یاد میارید.قطعا حرفه ای بودن این عکس اهمیت زیادی داره.

شخص عکاس میتونه به شما بگه که چجور ژست برای این فضا مناسب هست و حتی فضای عکاسی هم مشخص کنه.

اگر با گوشی موبایل عکاسی میکنید،مطمئن باشید که حرفه ای ترین دوربین موبایل رو ،داخل جمع مهمون ها قرض بگیرید.ترجیحا گوشی موبایل رو دست کسی بدین که آشنایی کامل با دوربین تلفن همراه داشته باشه.

سعی کنید از تمام لحظات داخل جشن ،عکس تهیه کنید.

اینستاگرام ما را دنبال کنید.

کیک تولد در تهران رو از کجا تهیه کنیم؟

پیدا کردن کیک تولد در تهران کار سختیه.قطعا انتخاب های زیادی برای برسی کردنشون دارین.پس داخل فضای مجازی نظرات مشتریان رو جویا بشید.کیک تولد یکی از مهمترین بخش های جشن هست و از انتخاب کردن طرح کیک تولد، حتما مطمئن شوید.

موسیقی انتخابی خود را با خدمات کافه هماهنگ کنید

احتمالا دوست داشته باشید در لحظه ای که دوست شما وارد کافه میشود، یک موزیک تولد پخش شود.برای اینکار فراموش نکنید که موسیقی خودتان ر ابا خدمات تولد کافی شاپ در تهران هماهنگ کنید.

سوالات متداول در مورد تولد در کافه های تهران

هنوز کافه ای مبنی بر برگزاری جشن تولد در تهران معرفی نشده است.

برای معرفی کافه خود اینجا کلیک کنید.

هزینه جشن تولد شما در شهر تهران بستگی به حق سرویس کافه و هزینه های متفرقه شما برای جشن تولد دارد.

برای اطلاع از این هزینه ها به اطلاعات تماس ارائه شده در ابتدای صفحه تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

ارسال درخواست معرفی کافه