کافه‌های شیراز؛ ارائه دهنده بهترین صبحانه، کافه لذیذ و فضای دوستانه

شیراز به عنوان یکی از شهرهای دارای فرهنگ و هنر بسیار غنی در ایران، با کافه های جذاب و محبوب مشهور است.

کافه‌ها در شیراز به عنوان جایی برای تفریح، دیدار با دوستان و خانواده و گذراندن اوقات فراغت قرار دارند.

شیراز با شهربازی های زیبا و ایده پردازی در محل های تفریحی ، به عنوان یک شهر گردشگری استعداد مناسبی در پذیرایی در کافه دارد. در اینجا می توانید برخی از بهترین کافه های شیراز را معرفی کنم.

شیراز، شهر زیبایی است که با تاریخچه‌ای قدیمی متنوع در جنوب ایران قرار دارد. در این شهر، با مکان‌های گردشگری فراوانی مانند باغ ارم، قلعه کریم خان، حافظیه و … مواجه هستیم.شما در این شهر میتوانید به عنوان مسافر در شیراز اوقات خوبی را بگذرانید.

در خیلی از کافه ها بازی های گروهی مانند بازی گروهی مافیا در شیراز را نیز اجرا میکنند.

امروزه، کافه‌های شیراز نیز به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار برای مسافران و ساکنان شهر شناخته شده‌اند. کافه‌های شیراز با طراحی های متفاوت نسبت به همدیگر، انواع نوشیدنی‌ها، صبحانه‌ها و شیرینی‌های محلی، جذابیت خاصی برای بازدیدکنندگان دارند.

اینستاگرام کافه خور را دنبال کنید.

مروری بر کافه و تاریخچه آن

کافه‌ها در جوامع امروزی یکی از محل‌های پرطرفدار برای دیدار و گفتگوی افراد هستند. این مکان‌ها با تنوع گسترده ای از نوشیدنی ها، غذاها و شیرینی های خوشمزه، برای دوستان، خانواده ها و همچنین تجمعات کسب و کاری مورد استفاده قرار می گیرند.

تاریخچه کافه به سال‌های قدیمی بازمی‌گردد. در اوایل قرن هفدهم، کافه‌ها در قاره اروپا شروع به فعالیت کردند. اولین کافه ایتالیایی در ونیز در سال ۱۶۲۹ با نام “Caffè Florian” تأسیس شد.

 اما در اوایل قرن نوزدهم، کافه‌ها در سراسر اروپا و آمریکا شروع به پیدایش کردند.

در شیراز نیز، کافه‌ها به عنوان مکان‌هایی برای نشستن، صحبت کردن و نوشیدنی‌هایی مثل چای، قهوه محبوبیت پیدا کردند. امروزه کافه‌ها در ایران با تنوع بسیاری از نوشیدنی ها، غذاهای سنتی و غربی، دکوراسیون‌های جدید و خلاقانه و فضاهایی راحت و دلنشین، به عنوان یک مکان مناسب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت برای جوانان و خانواده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به علاوه، کافه‌ها به عنوان مکان‌هایی برای کار کردن و استفاده از اینترنت هم شناخته می‌شوند. بسیاری از کافه‌ها به دلیل فضای مناسب و ارائه امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، برق و نوشیدنی‌هایی که برای مدت طولانی می‌توانند در کنار خود نگه داشته شوند، به عنوان محل کار کردن برای استارتاپ‌ها و کارآفرینان جوان مورد توجه قرار گرفته‌اند.

به دلیل روزافزون استفاده از کافه‌ها به عنوان مکانی برای کار کردن و تفریح، صاحبان کافه‌ها کم کم شروع به ارائه خدمات جدیدتری مانند سرویس دهی به مشتریان با نیازهای خاص کرده‌اند. بعضی از کافه‌ها فضایی را برای کودکان و خانواده ها تدارک دیده‌اند و به علاوه بر فضایی آرام برای کار کردن، فضایی برای بازی کردن کودکان را هم فراهم می‌کنند.

در نهایت، می‌توان گفت که کافه‌ها به عنوان مکان‌هایی برای دوستیابی و ایجاد ارتباط با دیگران، طعم‌دهی و تخلیه استرس، کار کردن و گذراندن وقت فراغت، محبوبیت بسیاری را در میان جامعه پیدا کرده‌اند.

معرفی کافه های شیراز

سوالات متداول

در همین صفحه از مقاله کافه خور، به بررسی کافه های شیراز خواهیم پرداخت.

اگر علاقه به شناساندن کافه خود در این شهر را دارید، به صفحه ارسال درخواست تبلیغات مراجعه کنید.

ساعت دقیق باز بودن کافه ها در شهر شیراز را در جزئیات بیشتر کافه ها اطلاع داده ایم.

همچنین در قسمت opening hours نقشه گوگل ، میتوانید از این جزئیات با خبر شوید.

انتخاب بهترین های این شهر میتواند کار سختی باشد.

اما شما میتوانید در قسمت دیدگاه های کافه هایی که توسط کافه خور منتشر شده اطلاعاتی در مورد آن ها بدست آورید.

در جزئیات بیشتر هر کافه ای که توسط کافه خور منتشر شده، میتوانید به منو آن کافه دسترسی داشته باشید.

به اشتراک بگذارید

ارسال درخواست معرفی کافه